مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:502023-01-31اقتصادي

اجرای بزرگترین پروژه آب رسانی خراسان رضوی به تربت حیدریه


معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: در حال حاضر بزرگترین پروژه آب رسانی خراسان رضوی مربوط به پروژه آب رسانی به تربت حیدریه است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: در حال حاضر بزرگترین پروژه آب رسانی خراسان رضوی مربوط به پروژه آب رسانی به تربت حیدریه است.

علی اکبر کی پور، سه شنبه شب 11 بهمن ماه، در نشست خبری که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: همزمان با دهه مبارک فجر 50 پروژه عمرانی با هزینه ای بالغ بر 941 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های این شهرستان اظهار کرد: بهره برداری از کشتارگاه صنعتی دام، فاز جدید کارخانه کاشی زرین، مزرعه پرورش مرغ مادر در بخش رخ، کارخانه کائولن بایگ، طرح های هادی روستایی، پروژه های راهداری و پوشش 100 درصدی گاز خانگی از جمله این پروژه هاست.

کی پور در ادامه مهمترین پروژه شهرستان تربت حیدریه را آغاز بزرگترین پروژه آب رسانی استان به شهر تربت حیدریه بیان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه که بزرگترین پروژه آب رسانی در سطح استان است، 100 لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر اضافه می شود.

وی خاطرشان کرد: با اجرای این پروژه بخش عمده ای از مشکل کمبود آب در تابستان مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بزرگترین پروژه آب رسانی خراسان رضوی به تربت حیدریه

اجرای بزرگترین پروژه آب رسانی خراسان رضوی به تربت حیدریه