مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:302023-01-31سياسي

آماده باش سیل در استان های سردسیر/ تامین آب و برق خوی مشکلی ندارد


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین آب و برق مناطق زلزله زده وجود نداد و در تمام استان های سردسیر اعلام آماده باش برای مقابله با سیلاب های احتمالی داده شده است.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین آب و برق مناطق زلزله زده وجود نداد و در تمام استان های سردسیر اعلام آماده باش برای مقابله با سیلاب های احتمالی داده شده است.

سید اعتضاد مقیمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در خوی همان روز اول وقوع زلزله در حوزه برق فشار ضعیف دچار مشکل شدیم که در همان روز اول با فراخوان نیروهایی که انجام دادیم، این مساله در سریع ترین زمان برطرف شد، اظهار کرد: بنابر تکلیفی که استانداری آذربایجان غربی تعیین کرده بود تامین برق چادرها نیز جزو وظایف وزارت نیرو تعریف شد که در این بخش نیز سریعا نسبت به تامین برق چادرها اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز آماده هستیم تا هرجایی که اعلام شد تامین برق در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، گفت: در حوزه آب نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و افراد به راحتی به آب دسترسی دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه علاوه بر این، باتوجه به هشدارهایی که سازمان هواشناسی و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش سیل در استان های سردسیر/ تامین آب و برق خوی مشکلی ندارد

آماده باش سیل در استان های سردسیر/ تامین آب و برق خوی مشکلی ندارد