مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:252023-01-31بين الملل

استرالیا فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری را تحریم کرد


دولت استرالیا با ادعای کمک پهپادی ایران به روسیه و در حمایت از آشوبگران ایرانی، 17 شخص و نهاد ایرانی از جمله فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری را تحریم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، استرالیا، از کشورهای متحد آمریکا امروز در حمایت از آشوبگران و طرح ادعای کمک پهپادی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد ایران و بنیاد تعاون بسیج را تحریم کرد.

به نوشته روزنامه گاردین دولت استرالیا با ادعای کمک پهپادی ایران به روسیه و در حمایت از آشوبگران ایرانی، چند مقام ارشد نظامی ایران را تحریم کرده است.

چندی قبل نیز وزارت خارجه ایران سفیر استرالیا در تهران را به دلیل دخالت دولت این کشور در امور داخلی ایران و اتخاذ معیارهای دوگانه، به وزارت خارجه ایران فراخوانده بود.

به نوشته گاردین، ممنوعیت سفر به استرالیا و مسدود شدن دارایی ها شامل 16 نفر از جمله سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و شماری از مقامات ارشد نیروی مقاومت بسیج و بنیاد تعاون بسیج می شود.

افراد تحریم شده عبارتند از: سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین، حسین معروفی  معاون هماهنگ کننده بسیج، قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی، احمد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری را تحریم کرد

استرالیا فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری را تحریم کرد