مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:052023-01-31سياسي

نمادهای متناسب با فرهنگ و تاریخ شهر نیستند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در حال حاضر نمادهای متناسب با فرهنگ و تاریخ شهر در فضای شهری دیده نمی شود، شهر قم شهر انقلاب و شهر تحولات جهانی است و این تأکید در فرمایشات آقا نیز بارها دیده شده است و نیاز به تولید نمادهای انقلابی و هویت بخشی داریم.

- حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امروز سه شنبه 11 بهمن ماه در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد به مناسبت ایام دهه فجر در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم حضور پیدا کرد و اظهار داشت: امسال در برنامه های دهه فجر دو رویکرد مهم موردتوجه قرارگرفته است.

وی دو رویکرد اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر را تشریح کرد و افزود: انجام جهاد تبیین که رهبر انقلاب اسلامی در روز 19 دی و دیدار با مردم قم تأکید کردند یکی از محورهای مهم برگزاری این جشن ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: رویکرد دوم را ایجاد و انسجام ملی و مردمی قرار داده ایم و در هر برنامه ای که برنامه ریزی می کنیم باید امکان حضور آحاد ملت با هر سلیقه و نظری وجود داشته باشد.

وی مشارکت گسترده شهرداری قم در اجرای برنامه های دهه فجر را مطرح کرد و گفت: شهرداری در اجرای برنامه های دهه فجر یک حضور جهادی و مؤثر داشته و ما از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمادهای متناسب با فرهنگ و تاریخ شهر نیستند

نمادهای متناسب با فرهنگ و تاریخ شهر نیستند