مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-31سياسي

ریز و درشت برنامه های قم در دهه فجر


دبیر ستاد برنامه های گرامیداشت ایام دهه فجر برنامه استان قم در این ایام را تشریح کرد.

- حسن مالکی نژاد امروز سه شنبه 11 بهمن ماه در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، برنامه های محوری در ایام دهه فجر را موردبررسی قرار داد و اظهار داشت: 28 کمیته با مشارکت تمام دستگاه های اجرایی در استان و ذیل ستاد تشکیل شده است.

وی برنامه روز 12 بهمن ماه را یکی از برنامه های ویژه شهر در ایام یوم الله دهه فجر دانست و افزود: در این روز با حضور نیروهای مسلح و مردم در حرم مطهر برنامه خطبه خوانی برگزار شده و برنامه های دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب آغاز می شود و سپس به سمت بیت حضرت امام(ره) حرکت خواهیم کرد، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میدان روح الله نیز اختتامیه برنامه صبح روز 12 بهمن خواهد بود.

دبیر ستاد برنامه های گرامیداشت ایام دهه فجر تصریح کرد: در روز 13 بهمن برنامه مهمانی لاله ها طبق سنوات گذشته در گلزار شهدا با گل باران مزار شهدا اجرا و حضور مردم اجرا می شود و گروه های جهادی مسئولیت آن را برعهده گرفته گرفته اند تا یاد و خاطره شهدا در این روز گرامی داشته شود.

وی برنامه های روز 21 بهمن ماه را نیز تشریح کرد و گفت: روز جمعه 21 بهمن ماه همایش دوچرخه سواری از بیت امام خمینی(ره) تا مصلا قدس اجرا می شود و اختت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریز و درشت برنامه های قم در دهه فجر

ریز و درشت برنامه های قم در دهه فجر