مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-31سياسي

دهه هشتادی ها و نودی ها محور برنامه های اجرایی باشند


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: قم ظرفیت های هنری زیادی دارد که باید از آن بهره ببریم و برنامه های ویژه ای برای دهه نودی ها و هشتادی ها تدارک ببینیم.

- مصطفی ملایی امروز سه شنبه 11 بهمن ماه در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد به رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی و به میدان آوردن مردم دو رویکرد خوب این شورا در اجرای برنامه های امسال است.

وی به شورای هماهنگی پیشنهاد تشکیل یک اندیشکده را داد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد که یک اندیشکده تأسیس کرده و یک فضای نخبگی برای اجرای برنامه های فرهنگی و برنامه ریزی طرح های نو ایجاد کند، همچنین از ظرفیت های هنرمندان به صورت گسترده در این فضا باید استفاده شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: قم ظرفیت های هنری زیادی دارد که باید از آن بهره ببریم و برنامه های ویژه ای برای دهه نودی ها و هشتادی ها تدارک ببینیم.

وی در ادامه جلسه در خصوص لایحه تعدیل قرارداد بهره برداری ناوگان اتوبوس رانی تأکید کرد: این لایحه در حیطه وظایف شورای شهر نیست و شهرداری خود می تواند این قرارداد را اصلاح کند و تنها مصوبه کمیسیون به شهرداری ارسال شود و نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه هشتادی ها و نودی ها محور برنامه های اجرایی باشند

دهه هشتادی ها و نودی ها محور برنامه های اجرایی باشند