مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-31سياسي

رد درخواست استعفای مسگریان از ریاست شورای شهر همدان


امروز اعضای شورای اسلامی شهر همدان در صحن علنی شورا ضمن بررسی درخواست استعفای محمود مسگریان از ریاست شورا، استعفای وی را نپذیرفته و رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان، اعضای شورا با رد این استعفا از مسگریان خواستند که وی با ماندن در این مسئولیت اهداف و چشم اندازهای شورای دوره ششم را پیگیری و دنبال کند.

در ادامه رییس شورای شهر همدان ضمن تشکر از اعتماد اعضا به وی، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و اظهار کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و گرامی می داریم یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی را که آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را برای ایران سربلند رقم زدند.

محمود مسگریان افزود: به لطف خداوند و جانفشانی فرزندان جان برکف این کشور نهال انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که امیدواریم مسولان بتواند پاسخگوی خواسته های مردم باشند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهر بتوانیم با همدلی، همفکری و برنامه ریزی دقیق و منسجم زمینه های رضایتمندی عمومی را افزایش دهیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد درخواست استعفای مسگریان از ریاست شورای شهر همدان

رد درخواست استعفای مسگریان از ریاست شورای شهر همدان