مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-31اقتصادي

80 میلیارد تومان پروژه در مهدی شهر کلنگ زنی می شود


فرماندار مهدی شهر از کلنگ زنی 80 میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: مجموعاً 69 پروژه با 50 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی اقوامی پناه بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی فرمانداری مهدی شهر ضمن بیان اینکه در این ایام هفت پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ زنی می شود، بیان کرد: 80 میلیارد تومان برای این پروژه ها اعتبار صرف شده است.

وی از افتتاح 69 پروژه با اعتبار 50 میلیارد تومان در مهدی شهر طی ایام الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: مجموعاً 76 پروژه با اعتبار 130 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه افتتاح مرکز درمان ناباروری رویان با اعتبار 22 میلیارد تومان از مهمترین طرح های شهرستان در ایام الله دهه فجر است، بیان داشت: دهیاری ها، شهرداری، راه و شهرسازی و درمان، برق رسانی و… در زمره دیگر طرح های قابل افتتاح در مهدی شهر است.

اقوامی پناه همچنین با بیان اینکه 800 میلیارد تومان اعتبار از سفر رییس جمهور برای مهدی شهر در نظر گرفته شده است، تاکید داشت: 65 میلیارد تومان از این اعتبارات تا کنون محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد تومان پروژه در مهدی شهر کلنگ زنی می شود

80 میلیارد تومان پروژه در مهدی شهر کلنگ زنی می شود