مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-31سياسي

بررسی جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران


جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران در نشستی با حضور سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان شیلات ایران، از سلسله نشست های چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور ، پیش نشست هفتم این همایش با عنوان جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

سیدحسین حسینی در این نشست ضمن ارائه گزارشی در خصوص شیلات، گفت: ظرفیت های توسعه سواحل مکران در بخش کشاورزی به خصوص شیلات و آبزیان، ظرفیت های زارعت، باغبانی و میوه های گرمسیری، دام به خصوص گاو، گوسفند و مرغ دشتیاری و ظرفیت های منابع طبیعی و آبخیزداری جهت جلوگیری از فرسایش آب و خاک نکاتی است که باید مورد توجه قرار داد.

وی به توضیحاتی درباره صنایع وابسته بخش کشاورزی در منطقه و همچنین ایجاد شهرک های کشاورزی، شیلاتی، دامی و باغی پرداخت.

رییس سازمان شیلات ایران همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه سواحل مکران در بخش ساخت بنادر صیادی و توسعه پرورش ماهی در دریا (قفس) و پرورش میگو در سواحل و همچنین صید فراساحلی و صید از سواحل سایر کشورها به نکات مهمی اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران

بررسی جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران