مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-31سياسي

رونمایی از«برای تو با عشق عزیزم»، سیاه مشق های یک کاریکاتویست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از این کتاب  که در کافه کتاب سمیه برگزار شد با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، - رونمایی از برای تو با عشق عزیزم ، سیاه مشق های یک کاریکاتویست کتاب برای تو با عشق عزیزم اثر سیدمسعود شجاعی طباطبایی توسط انتشارات سوره مهر برگزار شد.

کتاب برای تو با عشق عزیزم ، سیاه مشق های شجایی طباطبایی است که انتشارات سوره مهر آن را در 239 تدوین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از این کتاب  که در کافه کتاب سمیه برگزار شد با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، سیدمسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست، نادر قشقایی مجسمه ساز،محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی دیگر از اهالی هنر و رسانه همراه بود.

  در ابتدا محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری ضمن ابراز خرسندی از انتشار این کتاب عنوان کرد: حقیقتا این کتاب، کتاب خوشمزه ای است و هر زمان که احساس خستگی می کنیم اگر یکی از صفحات را باز کنیم، حالمان را خوب می کند.

در وصف آقای شجاعی می توان بسیار حرف زد اما نکته ای که من همیشه به آن غبطه می خورم این است که همیشه و در همه لحظات در تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از«برای تو با عشق عزیزم»، سیاه مشق های یک کاریکاتویست

رونمایی از«برای تو با عشق عزیزم»، سیاه مشق های یک کاریکاتویست