مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-31اقتصادي

بهره برداری از 440 میلیارد پروژه صنعتی و زیرساختی در فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد که با تلاش بخش دولتی و خصوصی 43 طرح زیر ساختی و صنعتی با هزینه کرد 440 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد که با تلاش بخش دولتی و خصوصی 43 طرح زیر ساختی و صنعتی با هزینه کرد 440 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد.

سید مصطفی هاشمی سه شنبه 11 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه فجر بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی مولود انقلاب و استان فارس پیش قدم در این زمینه بود و در این حوزه با شاخص های بسیار مطلوب، این استان رتبه سوم در تعداد شهرک های صنعتی در کشور را دارد.

او ادامه داد: فارس با داشتن63 شهرک و ناحیه صنعتی قابل بهره برداری نیز در موضوع تأمین آب و برق هم فارس هم در جایگاه دوم و سوم کشوری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین در خصوص تعداد واحدهای بهره بردار و تعداد قرار دادهای منعقده هم گفت: طی 7 هزار و 455 قرارداد زمین در شهرک صنعتی واگذار شده و برای 39 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

هاشمی با بیان اینکه در 10 ماهه گذشته ماه 81 قرارداد سرمایه گذاری منعقد شده است، اعلام کرد که با تلاش بخش دولتی و خصوصی، 43 طرح زیر ساختی و صنعتی با هزینه کرد 440 میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 440 میلیارد پروژه صنعتی و زیرساختی در فارس

بهره برداری از 440 میلیارد پروژه صنعتی و زیرساختی در فارس