مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-31سياسي

رییس جمهور از رییس فرهنگستان علوم پزشکی تقدیر کرد


رییس جمهور با اهداء لوح تقدیر به رییس فرهنگستان علوم پزشکی، ادغام آموزش پزشکی در نظام ارایه خدمات سلامت را به عنوان دستاوردی عظیم توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزای فارس، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با تجلیل از اقدام ابتکاری، سید علیرضا مرندی در زمان تصدی وزارت بهداشت و درمان در ادغام یکپارچه آموزش و پژوهش پزشکی در نظام ارائه خدمات سلامتی در  راستای رفع نیازهای جامعه در نامه خود آورده است:رشد و بالندگی میهن اسلامی در گرو مجاهدت آنانی است که میدان کار و خدمت را فرصتی برای ارائه ابتکار و خلاقیت جهت ارتقاء کشور،حل مسائل آن و حرکت ایران اسلامی در مسیر تعالی یافته اند.

 رییسی با ابراز خرسندی از تلاش بی وقفه ، تجلی بخش وامید آفرین جامعه پزشکی در رفع نیازهای ضروری ،دارویی و درمانی بیماران گفت :”پژوهشگران علوم پزشکی در ایران اسلامی با یاری خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در ظل رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ضمن کم اثر نمودن تحریم ها ی ناعادلانه با دستیابی به دانش روز در زمینه های مختلف و فتح قله های پیشرفت و افتخار ،ارتقاء رتبه علمی جهوری اسلامی ایران را در منطقه جهان موجب گردیده اند .

 رییسی رییس جمهور  در فراز دیگری از این نامه به دکتر مرندی، انجام پژوهش های کاربردی در راستای رفع نیازهای جامعه را مصداق عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از رییس فرهنگستان علوم پزشکی تقدیر کرد

رییس جمهور از رییس فرهنگستان علوم پزشکی تقدیر کرد