مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-31اقتصادي

گاز به زودی به تنها بندر اقیانوسی ایران می رسد


پس از موفقیت درگازرسانی به شهرهای زابل و خاش به زودی باتکمیل خط لوله گاز ایرانشهر،چابهار،کنارک به طول 290 کیلومتر،سومین طرح بزرگ گازی در این استان پهناوربه ثمر می نشیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رضا نوشادی در این باره اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رسیدن گاز طبیعی به چابهار، یکی از دستاوردهای شاخص صنعت گاز در استان سیستان و بلوچستان و زمینه ساز شکوفایی تنها بندر اقیانوسی کشور است.

وی ادامه داد: این پروژه راهبردی، افزون بر تأمین انرژی مورد نیاز واحدهای پتروشیمی و نیروگاهی، فرصت های رشد برای تجارت دریایی مهیا می کند تا سنگ بنای توسعه متوازن و پایدار در جنوب شرق ایران محکم بنا نهاده شده و فعالان اقتصادی، صنعتی و گردشگری به منظور سرمایه گذاری، رهسپار جوان ترین استان کشور شوند.

افزایش پایداری گاز در نواحی مرکزی و غرب کشور مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان اینکه این شرکت اکنون احداث پروژه های تأسیسات تقویت فشار گاز نورآباد (شهید سیف الاسلامی)، دوراهان (شهیدان هلیسایی) و پل کله (شهید شیروانی) را روی خط لوله دهم سراسری در حال اجرا دارد، اظهار کرد: خط دهم سراسری گاز از استان های مختلفی می گذرد و به سمت نیزار قم امتداد می یابد، بنابراین پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز به زودی به تنها بندر اقیانوسی ایران می رسد

گاز به زودی به تنها بندر اقیانوسی ایران می رسد