مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-31ورزشي

خریدهای ملوان چشم بازار را کور کرد!


تیم ملوانی در حالی که از کمبود مهاجم هدف رنج می برد، 2 مهاجمی را جذب کرد که در این فصل در اکثر بازی ها سکونشین بودند و عملکرد درخوری را نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که از همان روزهای اول، مازیار زارع و باشگاه ملوان به دنبال جذب مهاجم برای حل کردن مشکل گلزنی این تیم بودند.

ملوان در نیم فصل نخست با کمبود مهاجم هدف روبرو بود و مجبور شد از بازیکنانی مثل سجاد بازگیر و مهدی مومنی که پست اصلی شان وینگر است، در این پست استفاده کنند.

قوهای سپید انزلی در حالی در روز پایانی نقل و انتقالات سه بازیکن جدید جذب کردند که هنوز مشکلات مدیریتی در تیم وجود دارد و خبرها حاکی از قهر پژمان نوری مدیرعامل این تیم به دلیل حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی است.

حتی اسپانسر باشگاه ملوان نیز تهدید کرده که اگر نوری از سمتش کنار برود، او هم دیگر با ملوان همکاری نخواهد کرد و ممکن است قهرمان فصل قبل لیگ یک در دچار بحران شود.

ملوانی ها امیر شهیم، میثم نامور و ایمان غلامی را جذب کردند که هیچ کدام در این فصل آمار خوبی را از خود به جا نگذاشتند.

البته طبیعی است که در نیم فصل، بازیکنی با آمار خیلی خوب پیدا نشود اما پس از مطرح شدن نام هایی چون رودی ژستد و اوساگونا، مدیران ملوان تمام گزینه های خارجی را رد کردند و سراغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدهای ملوان چشم بازار را کور کرد!

خریدهای ملوان چشم بازار را کور کرد!