مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-31سياسي

راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی


نخستین رویداد ذهن افزارهای کسب وکار به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، - نخستین رویداد ذهن افزارهای کسب وکار به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار با هدف جذب ایده ها و محصولات فناورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتابدهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده برگزار می شود.

منظور از ذهن‎ افزارهای کسب وکار هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد.

از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب وکار، مباحث مختلفی در حوزه های شناخت مدیریتی از جمله گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان، توانمندسازی شناختی گروه ها و تیم های کاری، تمرین و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت شناختی، شکل دهی به انگیزاننده های شغلی با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی

راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی