مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-31سياسي

ایستگاه پایانی جشنواره ابوذر فارس/معرفی برترین ها


طی مراسمی با حضور مدیرکل صدا و سیمای فارس و فرمانده سپاه فجر استان، پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در فارس برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

- با پایان یافتن داروی آوار پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در فارس برگزیدگان بخش خبر، گزارش مکتوب، تیتر، مصاحبه، یادداشت، عکس، فیلم خبری و موشن گرافی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش خبر؛ مریم مرادی از روزنامه افسانه، سیداحمد نجفی از خبرگزاری ایرنا و رضا کوهی از خبرگزاری فارس به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

همچنین مریم زمانیان از خبرگزاری علم و فناوری، علی روستا از خبرگزاری فارس و کوروش خضری مطلق از خبرگزاری پانا شایسته تقدیر در بخش خبر شدند.

در بخش گزارش مکتوب نیز محمدامین افشارپور از خبرگزاری ایرنا و سعیدرضا امیرآبادی از روزنامه شیرازنوین رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و خانم ها سمیه رعیتی از پایگاه خبری تحلیلی شیرازه و زهرا علی اکبری از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر در این بخش شدند.

همچنین در بخش تیتر سیده فاطمه حبیبی از خبرگزاری فارس، لیلا غضنفری از روزنامه سبحان و راضیه نجار از خبرگزاری فارس حائز مقام اول تا سوم این بخش و آقایان سعیدرضا امیرآبادی از روزنامه شیرازنوین و مهدی رحمانیان از خبرگزاری شبستان هم شایسته تقدیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایانی جشنواره ابوذر فارس/معرفی برترین ها

ایستگاه پایانی جشنواره ابوذر فارس/معرفی برترین ها