مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-31سياسي

اراده سیاسی ایران و ارمنستان توسعه همه جانبه روابط دو کشور است


معاون رییس جمهور در نشست کمیته پیگیری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان گفت: با وجود عزم و اراده جدی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان به توسعه همه جانبه روابط دو کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، سید مسعود میرکاظمی امروز در نشست کمیته پیگیری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان که با حضور مهر گریگوریان ، معاون نخست وزیر ارمنستان، در سالن یاران بهشتی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، بیان کرد.

میرکاظمی گفت: سیاست دولت سیزدهم، توسعه روابط با همسایگان است و خوشبختانه روابط سیاسی بین دو کشور ایران و ارمنستان، در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه با وجود این رابطه سیاسی خوب، سایر مشکلات و موانع در سر راه توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین دو طرف برطرف می شوند، گفت: ظرفیت های بسیار مناسبی در دو کشور برای توسعه مناسبات وجود دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در گزارش کارشناسی ارائه شده در آغاز این نشست که مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه روابط دو کشور را بیان می کرد، دیدگاه های بخش خصوصی ایران طرح شد که مایل به فعالیت در بازار کسب و کار ارمنستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده سیاسی ایران و ارمنستان توسعه همه جانبه روابط دو کشور است

اراده سیاسی ایران و ارمنستان توسعه همه جانبه روابط دو کشور است