مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-31سياسي

راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه همدان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه استان برگزار می شود گفت: راهپیمایی در همدان از امامزاده عبدالله(ع) آغاز و به تجمع در پیاده راه میدان امام(ره) ختم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر شعار چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ایران استوار؛ 44 سال افتخار عنوان کرد و افزود: برای برگزاری برنامه های دهه فجر 22 کارگروه و کمیته تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در سالروز ولادت امام جواد(ع) در مسجد جامع و برگزاری جشن انقلاب در بقعه متبرکه عیسی بن احمد(ع) گفت: برنامه ده شب، ده مسجد نیز طی دهه فجر برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری جنگ شادی در سالن ابن سینا، نواختن زنگ انقلاب در 3 هزار مدرسه استان، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری جشن بزرگ خانواده کارگری و جشن بزرگ بازاریان در این ایام خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز در 78 نقطه استان برگزار می گردد گفت: راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر همدان از امامزاده عبدالله(ع) آغاز می شود و بعد از گذر از بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه همدان برگزار می شود

راهپیمایی 22 بهمن در 78 نقطه همدان برگزار می شود