مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-31سياسي

افتتاح پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از افتتاح پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی این سازمان خبر داد و گفت: این پردیس بخشی از یک رویکرد جدید حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی در مسیر شکوفایی استعدادهای نخبگان با هدف نوآوری فرهنگی و کمک به اقتصاد فرهنگ در مشهد است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از افتتاح پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی این سازمان خبر داد و گفت: این پردیس بخشی از یک رویکرد جدید حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی در مسیر شکوفایی استعدادهای نخبگان با هدف نوآوری فرهنگی و کمک به اقتصاد فرهنگ در مشهد است.

دکتر سعید خدیوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه آیین افتتاح پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی فردا 12 بهمن ماه ساعت 9 صبح همزمان با آغاز دهه فجر در مجتمع شریعتی برگزار می شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود که جهاددانشگاهی مولود آن است و از این رو پیوندی عمیق و جدی بین حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی و انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته نهادهای انقلابی نتوانسته اند آن طور که باید در انجام فعالیت های فرهنگی موفقیت آمیز عمل کنند، افزود: امروز بیش از هر چیز به نوآوری در عرصه فرهنگی و به روزرسانی این حوزه نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی

افتتاح پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی