مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-31بين الملل

مقام های نظامی آمریکا از چین و کره شمالی چشم برنمی دارند


کمتر از یک هفته پس از کمک به تامین میلیاردها دلار کمک نظامی اضافی برای اوکراین در نبرد با روسیه، از جمله تانک های جنگی ساخت آمریکا و آلمان، مقامات ارشد دفاعی ایالات متحده تمرکز خود را به اقیانوس هند و اقیانوس آرام و تهدیدهای فزاینده چین و کره شمالی معطوف کرده اند.

- کمتر از یک هفته پس از کمک به تامین میلیاردها دلار کمک نظامی اضافی برای اوکراین در نبرد با روسیه، از جمله تانک های جنگی ساخت آمریکا و آلمان، مقامات ارشد دفاعی ایالات متحده تمرکز خود را به اقیانوس هند و اقیانوس آرام و تهدیدهای فزاینده چین و کره شمالی معطوف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت صدای آمریکا در گزارشی با اشاره به سفر لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به کره جنوبی نوشت: ششمین سفر رسمی رییس پنتاگون به این منطقه روز دوشنبه آغاز شد و با دیدارهای سطح بالا در سئول ادامه می یابد و پس از آن او به فیلیپین سفر می کند تا با فردیناند مارکوس جونیور رییس جمهوری منتخب این کشور و تیم رهبری امنیت ملی جدیدش دیدار داشته باشد.

یک مقام ارشد دفاعی آمریکا با اشاره به آنچه رفتار تهاجمی تر چین و کره شمالی خواند، گفت: محیط امنیتی در اقیانوس هند و اقیانوس آرام در حال پیچیده تر شدن است و ما هر روز شاهد آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام های نظامی آمریکا از چین و کره شمالی چشم برنمی دارند

مقام های نظامی آمریکا از چین و کره شمالی چشم برنمی دارند