مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-31سياسي

کتاب «روح الله» نقد و بررسی می شود


کتاب «روح الله» شامل روایت مستند زندگی امام خمینی (ره) نوشته هادی حکیمیان فردا چهارشنبه 12 بهمن در فروشگاه کتاب به نشر نقد و بررسی می شود.

- کتاب روح الله شامل روایت مستند زندگی امام خمینی (ره) نوشته هادی حکیمیان فردا چهارشنبه 12 بهمن در فروشگاه کتاب به نشر نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب روح الله؛ روایت مستند زندگی امام خمینی (ره) به قلم هادی حکیمیان فردا چهارشنبه 12 بهمن ماه در فروشگاه کتاب به نشر نقد و بررسی می شود.

زندگی تاریخی و سیاسی شخصیت های بزرگ و به ویژه رهبران اثرگذار در انقلاب های مهم، همواره از علاقه مندی های اقشار کتاب خوان جامعه بوده است.

سیدروح الله موسوی خمینی، رهبر انقلاب اسلامی ایران، شخصیتی چندبُعدی داشت که مطالعه و شناخت ابعاد زندگی او، هم در فهم تاریخ معاصر مؤثّر است و هم می تواند در تصمیم گیری برای افق های آینده اثرگذار باشد.

هادی حکیمیان پس از چند تجربه همکاری موفق با نشر شهرستان ادب و تألیف آثاری هم چون برج ناز ، برج قحطی ، باغ خرمالو و خواب پلنگ این بار سعی داشته است به تعبیر خود، پاره ای از رخدادهای مهم تاریخی مؤثر در شکل گیری شخصیت آیت الله خمینی و به تبع آن، انقلاب اسلامی، مدیریت حضرت امام (ع) در جامعه و جنگ را به زبان داستان و رمان، برای مخاطبان ادبیات در قالب کتاب روح الله روایت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «روح الله» نقد و بررسی می شود

کتاب «روح الله» نقد و بررسی می شود