مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-31سياسي

تاریخ شفاهی انقلاب دربیرجند/مستندهایی که از روزهای حماسه می گویند


مستند روز هفتم، مستند شهید سورگی، کتب حماسه حضور و شاه پر از جمله آثار حوزه هنری خراسان جنوبی با محوریت تاریخ شفاهی انقلاب در بیرجند است.

- مجید کریمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مواردی که در قرآن کریم بارها بر آن تأکید کرده بحث مطالعه تاریخ و عبرت گرفتن از گذشتگان است.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با بررسی تاریخ بسیاری از ارزش ها به نسل جدید منتقل می شود، بیان کرد: ما با بسیاری از سرمایه های فرهنگی و اجتماعی خود در لابه لای تاریخ نگاری ها آشنا می شویم.

کریمیان افزود: در انقلاب اسلامی میراث معنوی بسیار زیادی را به دست آوردیم که با نقل تاریخ شفاهی این میراث ارزشمند به جوانان منتقل می شود.

مستند روز هفتم و حماسه مردم بیرجند وی با تأکید بر اینکه در این راستا موضوع تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، گفت: در حوزه هنری خراسان جنوبی آثار بسیار ارزشمندی در زمینه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و وقایع بهمن 57 در بیرجند تولید شده است.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مهم ترین مستندهایی که با محوریت تاریخ شفاهی انقلاب در جنوب خراسان جنوبی تولید شده است، مستند روز هفتم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی انقلاب دربیرجند/مستندهایی که از روزهای حماسه می گویند

تاریخ شفاهی انقلاب دربیرجند/مستندهایی که از روزهای حماسه می گویند