مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-31سياسي

باقرزاده: برطرف کردن مشکلات ساختاری فراجا وظیفه نمایندگان مجلس است


نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فراجا و کارکنان زحمتکش آن ثابت کرده اند که حتی با کمترین امکانات و حداقل حقوق پای نظام و ارزش های انقلاب و ولایت ایستاده اند و برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز ایران اسلامی جان فشانی می کنند .

- نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فراجا و کارکنان زحمتکش آن ثابت کرده اند که حتی با کمترین امکانات و حداقل حقوق پای نظام و ارزش های انقلاب و ولایت ایستاده اند و برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز ایران اسلامی جان فشانی می کنند لذا وظیفه ما است که مشکلات ساختاری فراجا را برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 11 بهمن 1401 صحن مجلس در تذکری با بیان اینکه انبارهای هلال احمر خالی است، اظهار کرد: وسایل امداد و نجات و ماشین آلات و تجهیزات آنها با توجه به اینکه کشور ما کشوری حادثه خیز است، مناسب نیست.

وی افزود: امروز امدادگران ما با 240 ساعت کار از حداقل های حقوق برخوردار هستند و حتماً باید برای تبدیل وضعیت آنها اقدامی عاجل صورت گیرد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: آقای ضرغامی آیا بهتر نیست به جای این همه توییت های نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده: برطرف کردن مشکلات ساختاری فراجا وظیفه نمایندگان مجلس است

باقرزاده: برطرف کردن مشکلات ساختاری فراجا وظیفه نمایندگان مجلس است