مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-31اقتصادي

کشف بیش از یک میلیون لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور در مشهد


مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: حدود یک میلیون و 248 هزار لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان مشهد کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

- مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خبر داد کشف بیش از یک میلیون لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور در مشهد ایسنا/خراسان رضوی مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: حدود یک میلیون و 248 هزار لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان مشهد کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

ناصر شعربافیان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی شکایت های متعدد مردمی از سوی تولید کنندگان دام و طیور مبنی بر عرضه روغن تقلبی در بازار، بالا رفتن تلفات و عدم بازدهی مناسب، کارشناسان این مدیریت با سیر مراحل اولیه دفتر فروش این واحد را کشف نموده که در مراجعه به عنوان مرغدار نمونه های اولیه را جمع آوری کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های صورت گرفته با مرکز فوریت های پلیسی و دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 9 مرکز استان با همراهی پلیس جرایم اقتصادی و شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از واحد تولیدی متخلف بازرسی به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک میلیون لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور در مشهد

کشف بیش از یک میلیون لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور در مشهد