مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-31ورزشي

کلنگ زنی و افتتاح 16 پروژه نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیزات چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی و افتتاح 16 پروژه نوسازی و تجهیزات مدارس هم زمان با دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- سلمان کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هنرستان 9 کلاسه روستای جوانمردی، مدرسه 9 کلاسه روستای بوگرد در شهرستان خانمیرزا، سالن ورزشی شماره 2 لردگان، احداث مدرسه 8 کلاسه شهرک مأمور در شهرستان لردگان، مدرسه 6 کلاسه امام قیس در شهرستان بروجن، مدرسه 6 کلاسه کنرک در شهرستان بروجن، مدرسه خیری 6 کلاسه احمدی مقدم در شهرستان فارسان، مدرسه یک کلاسه روستای سرقلعه در شهرستان اردل و مدرسه 3 کلاسه روستای گردپیشه در شهرستان اردل و مدرسه 2 کلاسه روستای آلیکوه در شهرستان اردل از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر می باشد.

وی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده در 10 پروژه نام برده شده 370 هزار میلیون ریال بوده است.

کارگر از تعداد اشتغال زایی در این پروژه ها خبر داد و گفت: پروژه های نام برده شده 106 نفر اشتغال زایی را به همراه داشته است.

وی از تعداد 6 پروژ ه کلنگ زنی هم زمان با دهه فجر در این استان نیز خبر داد و گفت: مدرسه 9 کلاسه فرهنگ و دانش فرخشهر، مدرسه 4 کلاسه گنج فلارد در شهرستان لردگان، کارگاه هنرستان ابتکار شهرکرد، مدرسه دو کلاسه ترکی سفلی در شهرستان کوهرنگ، 15 مدرسه طرح شهید پنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 16 پروژه نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری

کلنگ زنی و افتتاح 16 پروژه نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری