مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-31اقتصادي

بهره برداری از 27 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


دبیر ستاد دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با دهه فجر 27 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعتبار بیش از 4 هزار و 500 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش، واحد نبولایزر کلینیک خواب، اینترو نشنال رادیولوژی و بخش براکی تراپی، اتاق عمل براکی تراپی و سی تی اسکن سیمولاتور بیمارستان امام رضا (ع) و نیز بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب در مشهد و همچنین بخش اورژانس بیمارستان 22 بهمن خواف و پایگاه های اورژانس 115 فریمان و بند گلستان (طرقبه شاندیز) بوده است.

پهلوان با بیان اینکه برای پروژه های ذکر شده در مجموع 80 میلیارد تومان در بخش های عمرانی و تجهیزاتی هزینه شده است، بیان کرد: در همین راستا 38 میلیاردو 750 میلیون تومان برای 9 پروژه حوزه درمان و 41 میلیارد و 250 میلیون تومان برای 18 پروژه حوزه بهداشت هزینه شده است؛ همچنین 22.

5 میلیارد تومان برای 2 پروژه درمانی مرکز ناباروری میلاد بیمارستان امام رضا (ع) و بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب توسط خیران نیک اندیش حوزه سلامت هزینه شده که از این میزان 10 میلیارد تومان آن برای مرکز ناباروری میلاد و 12.

5 میلیارد تومان دیگر برای بخش دیالیز بوده است.

دبیر ستاد دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: از مجموع 27 پروژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ایام الله دهه مبارک فجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 27 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بهره برداری از 27 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد