مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-31اجتماعي

گردنه اسدآباد برفی با تردد روان


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از وضعیت برفی گردنه این شهرستان همراه با تردد روان خبر داد.

- مسعود حبیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از غروب روز گذشته بارش برف در گردنه اسدآباد آغاز شده و همچنان ادامه دارد که با توجه به بارش برف استفاده از زنجیرچرخ برای رانندگان خودروهای در حال تردد از این محور ضروری است.

وی با اشاره به اینکه با برف روبی های مداوم همکاران راهداری شهرستان سطح جاده محور گردنه سیاه و تردد کاملاً روان بوده و جای نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: در سایر محورهای شهرستان از جمله محورهای روستایی نیز با اختصاص ماشین آلات برف روبی، برف روبی محورها در حال انجام بوده و تمامی محورهای روستایی شهرستان هم باز است.

حبیبی همچنین به رعایت نکات ایمنی در هنگام عبور از گردنه اسدآباد توسط رانندگان تأکید کرد و گفت: رانندگان و مسافران حتی الامکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در هنگام مسافرت زنجیرچرخ، لباس گرم، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی با خود به همراه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز طرح زمستانه شهرستان از 15 آذرماه تا 15 فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: در طرح زمستانه با احتساب نیروهای حجمی تعداد نیروهای راهداری به 60 نفر شامل چهار اکیپ افزایش داشته که با دستگاه ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه اسدآباد برفی با تردد روان

گردنه اسدآباد برفی با تردد روان