مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-31سياسي

برگزاری دومین رویداد دانش آموزی سرمشق در دهه فجر در گیلان


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان از برگزاری دومین رویداد دانش آموزی سرمشق در استان گیلان خبر داد و گفت: در سال گذشته 400 دقیقه برنامه 20 دقیقه ای ترکیبی توسط دانش آموزان تولید شد و امسال هم 800 دقیقه برنامه توسط دانش آموزان تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حامد حبیب زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج استان گیلان با تبریک ایام دهه فجر و سالروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود نظام طاغوت و سلطه را از بین برده و دست دشمن از منافع ایران قطع کرد.

وی با اشاره به ضعف روایت اول در اغتشاشات اخیر در کشور گفت: به زعم من بزرگترین  ضعف در جمهوری اسلامی که در اغتشاشات اخیر وجود داشته عدم روایت نخست بوده است که سبب شد برخی از دانش آموزان و نسل جدید دچار خطای محاسباتی شوند.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان یکی از مهم ترین معضلات در کشور را و به ویژه نسل جدید و دانش آموز را کاهش هویت افتخار ملی دانست و بیان کرد: مربیان بسیج دانش آموزی در دو هزار و 500 کلاس پایه نهم و دهم حضور پیدا کرده و با بررسی های کارشناسی مشخص شد که حس افتخار به هویت و افتخار ملی در بین نسل جدید کاهش پیدا کرده لذا تا زمانی که  حس افتخار به هویت در بین نسل جدید و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین رویداد دانش آموزی سرمشق در دهه فجر در گیلان

برگزاری دومین رویداد دانش آموزی سرمشق در دهه فجر در گیلان