مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-31سياسي

51 مسجد در آذربایجان غربی میزبان 12 هزار معکتف خواهند بود


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: 51 مسجد در آذربایجان غربی میزبان 12 هزار معکتف خواهند بود.

- حجت الاسلام رحمان خضرلو در خصوص برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی در ایام اعتکاف اظهار کرد: امسال با توجه به عدم وجود محدودیت های کرونایی مثل سال قبل، شاهد حضور پرشور مردم در مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار امسال ستاد مرکزی اعتکاف، اعتکاف تجلی اخلاق و معنویت است، اظهار داشت: برای اولین بار امسال ما اعتکاف ویژه دانش آموزی و دانشجویی را تحت عنوان خلوت آسمانی در سطح استان در 3 شهرستان ارومیه، خوی و میاندوآب برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با توجه به اینکه رهبر انقلاب جهاد تبیین را واجب فوری بیان کرده اند، امسال هم شکل برگزاری و هم از لحاظ محتوایی برنامه های معرفتی و در راستای جهاد تبیین تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: برای حمایت و تشویق از این خانواده ها و مادران دارای فرزند، سعی شده در مساجد منتخب که در آنها اعتکاف برگزار می شود، شبستان کودکان ایجاد شود.

حجت الاسلام خضرلو خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با مساجد و ادارات و نهادهای فرهنگی تعداد 51 مسجد در سطح استان برای پذیرش بیش از 12 هزار معتکفین تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 مسجد در آذربایجان غربی میزبان 12 هزار معکتف خواهند بود

51 مسجد در آذربایجان غربی میزبان 12 هزار معکتف خواهند بود