مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-31اقتصادي

معرفی دستاوردهای 170 شرکت دانش بنیان در حوزه نفت و گاز


همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی، دستاوردهای 170 شرکت دانش بنیان و فناوری عرضه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالحسن رزمی نیا، رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس با اشاره به چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی که از 9 بهمن ماه در عسلویه دایر شده است، افزود: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه، 12 بهمن ادامه دارد و پذیرای علاقه مندان و به ویژه فعالان این حوزه است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 170 شرکت داخلی و نمایندگی های شرکت های خارجی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عرضه کرده اند، اظهار کرد: حوزه نفت، گاز و صنایع وابسته از جمله پیشران های اقتصادی در جهان و به ویژه ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای ظرفیت در حوزه انرژی نفت و گاز به شمار می رود.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) این نمایشگاه را فضایی مطلوب برای عرضه توانمندی خدمات و کالاهای شرکت های مرتبط با حوزه های انرژی دانست و گفت: انتظار می رود شرکت ها و کارفرمایان از این ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، رزمی نیا خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس مفتخر به پذیرای بسیاری از شرکت ها است و در همین راستا از شرکت های بزرگ حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستاوردهای 170 شرکت دانش بنیان در حوزه نفت و گاز

معرفی دستاوردهای 170 شرکت دانش بنیان در حوزه نفت و گاز