مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-31سياسي

برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» با هدف آشنایی با ظرفیت تولید داخل


رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت گفت: از دهه فجر دانش آموزان برای آشنایی با ظرفیت تولید داخل به شهرک های صنعتی برای بازدید علمی برده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد حبیب زاده صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به برپایی اردوهای آمادگی برای 2 هزار و 500 کلاس درس اظهار کرد: تلاش و هدف ما این است که نسل جوان به هویت دینی و ملی خود افتخار کنند زیرا این موضوع موجب پیشرفت و توسعه کشور و انقلاب می شود.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنی آمریکا با نظام دینی ایران که ظلم ستیزی و استقلال طلبی و معنویت در آن موضوعیت دارد، است، افزود: نظام قدرت در جهان به دلیل منافع خود وجود چنین نظامی را بر نمی تابد و با تمام کشورهایی که به دنبال استقلال طلبی باشند مقابله می کند.

وی با اشاره به اینکه علم مؤلفه قدرت کشور در همه حوزه ها است، تصریح کرد: اگر قوای فکر افراد تقویت شود و بتوانند اوضاع را تحلیل و مسائل را حل کنند، سطح علمی کشور ارتقا می یابد.

حبیب زاده با بیان اینکه نظام آموزش و پرورش ما نیاز دارد که دانش آموزان را وادار به فکر و تحلیل کند، بیان کرد: آشوب های اخیر باعث شد که به کارکرد اصلی بسیج و فعالیت بیشتر افراد دغدغه مند پی ببریم و رسانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» با هدف آشنایی با ظرفیت تولید داخل

برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» با هدف آشنایی با ظرفیت تولید داخل