مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-31اقتصادي

بهره برداری از 129 پروژه توزیع برق مازندران در دهه فجر


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 129 پروژه با اعتباری بالغ بر 340میلیارد ریال در حوزه توزیع برق مازندران به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی، اظهار کرد: مهم ترین این پروژه ها شامل احداث و توسعه و اصلاح و بهینه سازی خطوط شبکه برق شهری و روستایی، عملیات جایگزینی سیم به کابل، توسعه و رینگ فیدر و مقاوم سازی و رفع ضعف ولتاژ شبکه است .

وی با اعلام اینکه همزمان با دهه ی فجر، در امور برق بابلسر 34 پروژه، امورهای غرب و شرق آمل 21 پروژه، امورهای برق جنوب و شمال ساری 19 پروژه، سیمرغ 10 پروژه، سوادکوه و سوادکوه شمالی 8 پروه، به بهره برداری می رسد، افزود: در شهرستان نکا 7 پروژه، بهشهر، جویبار و فریدونکنار هر کدام 5 پروژه ، امور برق قائمشهر 4 پروژه، گلوگاه و میاندورود و شمال بابل هر کدام 3 پروژه و امیرکلا 2 پروژه به بهره برداری می رسد .

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه تعداد مشترکان برق در استان، قبل از انقلاب اسلامی 266 هزار خانوار بوده است، گفت: در حال حاضر و در حوزه جغرافیایی خدمات رسانی این شرکت (از شهرستان گلوگاه تا آمل) بیش از یک میلیون و 531 هزار مشترک داریم که از این تعداد 75 درصد آنان جزء مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 129 پروژه توزیع برق مازندران در دهه فجر

بهره برداری از 129 پروژه توزیع برق مازندران در دهه فجر