مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-31سياسي

رفع تداخل 410 پلاک در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از رفع تداخل 410 پلاک در استان خبر داد.

- سید عماد شاهرخی دهم بهمن در دیدار با سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، اظهار کرد: منابع طبیعی مهم ترین نقش را در بین دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی دارد لذا امیدوارم که با مدیریت شما علاوه بر انجام کارهای درون سازمانی، در حوزه های اقتصادی و عمرانی با همفکری، هم افزایی و همدلی بر اساس قوانین بالادستی کار را به خوبی پیش ببریم.

وی گفت: با توجه به سفر مقام عالی وزارت به استان و تأکید به توسعه باغات در اراضی شیبدار و رفع تداخلات و همچنین فرصت محدود برای به سرانجام رساندن این امورات لازم است که سرعت کار را بیشتر کنیم.

شاهرخی به جلسات رفع تداخلات استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 410 پلاک در لرستان رفع تداخل شده که 288 پلاک آن طی یکسال گذشته و در 25 جلسه انجام شده، خوشبختانه با زحمات همه همکاران در برآورد یکساله انجام رفع تداخلات کشور استان با 410 پلاک از استان های برتر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: با توجه به بارش های خوب نعمت الهی در استان سرمایه گذاران خصوصاً در حوزه گیاهان دارویی و توسعه اراضی شیب دار تمایل به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی لرستان پیدا کرده اند که ما باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و در راستای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 410 پلاک در لرستان

رفع تداخل 410 پلاک در لرستان