مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:002023-01-30سياسي

عملیات اجرایی 65 طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی آغاز می شود


عملیات اجرایی 65 طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی در اردبیل همزمان با دهه فجر آغاز می شود و تسهیلات ویژه ای در اختیار این مددجویان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های سازمان بهزیستی اردبیل در ایام دهه فجر اظهار کرد: عملیات اجرایی 65 طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی در اردبیل همزمان با دهه فجر آغاز می شود و تسهیلات ویژه ای در اختیار این مددجویان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: افتتاح 25 واحد مسکن مددجویی و افتتاح خانه های حمایتی سالمندان از جمله برنامه افتتاحی ایام دهه مبارک فجر در استان اردبیل به شمار می رود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه آمار اختلالات شنوایی نوزادان در استان، نزدیک به صفر است، گفت: در سطح استان بدون غربالگری شنوایی برای نوزادان شناسنامه صادر نمی شود همچنین لازم به ذکر است که کاشت حلزون در گوش، رایگان بوده و خانواده ها هزینه بسیاری ناچیزی را متحمل می شوند.

رضایی خاطر نشان کرد: در سطح استان، فردی به عنوان پشت نوبت برای کاشت حلزون نداریم و کاشت حلزون بعد از 9 سالگی میسر است.

وی گفت: چهار مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی و پنج خانه مراقبتی برای سالمندان در استان فعال است و در هر مرکز، امکان نگهداری 50 تا 100 نفر و در هر خانه مراقبتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 65 طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی آغاز می شود

عملیات اجرایی 65 طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی آغاز می شود