مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-30ورزشي

«جام منتظران» در لامرد با معرفی برگزیدگان به پایان رسید


مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد گفت: رویداد ورزشی «منتظران » با معرفی برگزیدگان این رویداد ورزشی به ایستگاه پایانی رسید.

- لامرد- مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد گفت: رویداد ورزشی منتظران با معرفی برگزیدگان این رویداد ورزشی به ایستگاه پایانی رسید.

صادق فالی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات والیبال آقایان به نام جام منتظران به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان لامرد برگزار شد وی با اشاره به حضور هشت تیم در این دوره از رقابت ها، افزود: تیم های شهاب لامرد و پویای لامرد به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کردند که در پایان تیم شهاب لامرد به مقام قهرمانی جام منتظران دست یافت.

فالی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد در ادامه به برنامه های ورزشی شاخص دهه فجر اشاره کرد و گفت: لیگ فوتبال علامرودشت و همچنین جام پیشکسوتان فوتسال در روستای کمالی نیز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه لیگ فوتسال شهرستان در حال برگزاری است، تصریح کرد: برنامه های ویژه ورزشی خواهران از جمله آمادگی جسمانی در پیش داریم و برنامه های طبیعت گردی نشاط و تندرستی و همگانی برای بانوان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جام منتظران» در لامرد با معرفی برگزیدگان به پایان رسید

«جام منتظران» در لامرد با معرفی برگزیدگان به پایان رسید