مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-30اقتصادي

خرید مستقیم موکت از کارخانه را تجربه کنید


یکی از چیزهایی که برای هر خانه ضروری محسوب می شود، وجود چیزی است که روی کف پوش اصلی را پوشانده و نرمی را به پاهایتان هدیه می دهد.

با این که این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند کف اتاق ها را پارکت یا سرامیک کرده و روی آن از یک فرش استفاده کنند اما هنوز .

- یکی از چیزهایی که برای هر خانه ضروری محسوب می شود، وجود چیزی است که روی کف پوش اصلی را پوشانده و نرمی را به پاهایتان هدیه می دهد.

با این که این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند کف اتاق ها را پارکت یا سرامیک کرده و روی آن از یک فرش استفاده کنند اما هنوز کسانی هستند که خرید موکت را به انجام این کار ترجیح می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت گامان تزیین جاوید، این وسیله که برای بسیاری از خانه ها ضروری محسوب می شود، دارای انواع مختلفی است که باید آن ها را بشناسید تا بتوانید بهترین نوع را بنابر نیاز خود تهیه کنید.

شما می توانید انواع قیمت موکت ساده و طرح دار را در وب سایت شرکت گامان تزیین جاوید مشاهده نمایید.

پوشش مناسب محیط های خانگی و اداری با این که این روزها کف پوش های زیادی وارد بازار شده اند اما هنوز هم می توان روی موکت یا Carpet به عنوان یک کف پوش مناسب برای بسیاری از خانه ها یا حتی اداره ها و شرکت ها حساب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مستقیم موکت از کارخانه را تجربه کنید

خرید مستقیم موکت از کارخانه را تجربه کنید