مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-30بين الملل

ننگ حمایت از اسراییل را هیچ عالم مسلمانی نمی پذیرد


امام جماعت مسجد مکی زاهدان با چه حقی و با کدام مجوز، حاکمیت ملت مظلوم فلسطین را به اشغالگران صهیونیست می بخشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عبدالحمید اسماعیل زهی اخیرا در خطبه های نمازجمعه مدعی شد: مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسراییل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی ها به یک حکومت مستقل برسند.

فلسطین باید سرزمین مستقل خود را داشته باشد.

یادآور می شود بانیان انگلیسی و آمریکایی رژیم صهیونیستی، به موازات کمک به اشغال هرچه کامل تر سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها، مدعی تشکیل دو دولت در کنار هم در این سرزمین اشغال شده بودند که سرانجام آن پس از 70 سال جنایت و دغلبازی، راه اندازی تشکیلات خودگردان فلسطین و واگذاری آن به یک بهایی بدنام به نام محمود عباس، پس از مرگ یاسر عرفات بود.

با این اوصاف، مشکوک است که عبدالحمید اسماعیل زهی، پس از حمایت عجیب از حزب انگلیسی- صهیونیستی بهاییت، اینک سنگ اشغالگران را به سینه می زند و با ادبیات دیکته شده آمریکا و انگلیس و حتی صهیونیست ها، مدعی صلح حکومت اسراییل و فلسطینی ها می شود.

حکومت غاصب صهیونیستی چه مسئولیتی دارد که یک مسلمان بخواهد برای آن مشروعیت قائل شود و دعوت به صلح کند؟! گفتنی است عبدالحمید اسماعیل زهی طی چند ماه گذشته که اغتشاشگران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ننگ حمایت از اسراییل را هیچ عالم مسلمانی نمی پذیرد

ننگ حمایت از اسراییل را هیچ عالم مسلمانی نمی پذیرد