مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-30سياسي

ابلاغ اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون/ پایان بن بست روابط با آسیای میانه


استاندار گلستان با اشاره به اهمیت گسترش ارتباطات با کشورهای همسایه و به ویژه منطقه آسیای میانه، گفت: خوشبختانه بن بست های گذشته در ارتباط با همسایگان شمالی شکسته شده است و ارتباطات خوبی با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان و جمهوری تاتارستان روسیه برقرار کرده ایم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اهمیت گسترش ارتباطات با کشورهای همسایه و به ویژه منطقه آسیای میانه، گفت: خوشبختانه بن بست های گذشته در ارتباط با همسایگان شمالی شکسته شده است و ارتباطات خوبی با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان و جمهوری تاتارستان روسیه برقرار کرده ایم.

دکتر علی محمد زنگانه امروز یکشنبه 9 بهمن در مراسم استقبال از چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اشاره به چالشهای بزرگ استان از بدو حضور وی در مسند استانداری، اظهار کرد: به توصیه رییس جمهور با روحیه انقلابی تمام توان خود را معطوف به حل مشکلات مهم و زیرساختی مردم و استان کرده ایم.

وی بیان اینکه توزیع عادلانه ثروت را به صورت جدی مورد توجه قرار داده ایم، افزود: اگرچه گلستان جز 10 استان برخوردار کشور از مواهب الهی است اما در حیث شاخص های برخورداری در رتبه چهارم قرار دارد و تلاش شده است بسیاری از زیرساخت های استان که باید در گذشته ایجاد می شد را فراهم نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون/ پایان بن بست روابط با آسیای میانه

ابلاغ اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون/ پایان بن بست روابط با آسیای میانه