مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-30سياسي

سازمان برنامه و بودجه استاندارد تعداد پرستاران را مشخص کند


رییس شورای عالی سازمان نظام پرستاری، با اشاره به افزایش شمار تخت های بیمارستانی در کشور و همچنین بازنشستگی تعداد زیادی از پرستاران، گفت: بر همین اساس نیاز است بر موضوع استاندارد نیروی انسانی به ازای هر تخت بیمارستانی توافق حاصل شود و درخواست داریم سازمان .

- رییس شورای عالی سازمان نظام پرستاری، با اشاره به افزایش شمار تخت های بیمارستانی در کشور و همچنین بازنشستگی تعداد زیادی از پرستاران، گفت: بر همین اساس نیاز است بر موضوع استاندارد نیروی انسانی به ازای هر تخت بیمارستانی توافق حاصل شود و درخواست داریم سازمان امور اداری و استخدامی عدد و رقم موردنظر خود را درباره استاندارد تعداد پرستاران اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شمس الدین شمسی در مراسم اجلاسیه مشترک اعضای شورای عالی نظام پرستاری و روسای هیئت مدیره سراسر کشور درباره دستاوردهای دوره پنجم نظام پرستاری، گفت: یکی از دستاوردهای مهم سازمان این است که در سال 98 احکام پرستاران قرار بود لغو شود که مداخلات سازمان نظام پرستاری، مانع از برگشت احکام شد.

یکی دیگر از دستاوردهای سازمان در دوره پنجم، فوق العاده ویژه است که از فروردین 97 کلید خورد و به کل کارکنان بهداشت و درمان از جمله پرستاران تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه استاندارد تعداد پرستاران را مشخص کند

سازمان برنامه و بودجه استاندارد تعداد پرستاران را مشخص کند