مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-30سياسي

هتک حرمت به ساخت قرآن کریم کینه عمیق دشمنان را نشان می دهد


جامعه قرآنی و دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن هتک حرمت به ساخت مقدس قرآن کریم این اقدام را نشانه ای از کینه عمیق و بغض فرو خفته دشمنان مطرح کردند.

- ساری- جامعه قرآنی و دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن هتک حرمت به ساخت مقدس قرآن کریم این اقدام را نشانه ای از کینه عمیق و بغض فروخفته دشمنان مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه جامعه قرآن کریم از قرآن کریم به عنوان ارزشمندترین حقیقت نظام هستی، بو زرگترین اعجاز خداوند در عالم بشریت، محکم ترین دلیل حقانیت رسالت پیامبر خاتم (ص)، استوارترین مشعل هدایت انسان در تمامی اعصار و ازمان بشریت یاد شد و آمده است: این کلام قدسی که با بیان رحمانی رسول رحمه للعالمین هر روز تشنگان حقیقت و شیفتگان محبت را مسحور خود می کند و وحشت در فکر و قلب پیروان طواغیت و شیاطین می افکند.

در ادامه آمده است: کتابی سراسر نور که نوید دورانی درخشان، توأم با رحمت، عشق و عبودیت خداوند یکتا و بدور از هر ظلم و جور و استکباری خواهد بود و در چنین عصر پرتلاطم که بشر به بن بست معنویت و اخلاق رسیده است و تنها ریسمان نجات بخش از گودال ظلمت را تمسک به انوار رهایی بخش اسلام و قرآن می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به ساخت قرآن کریم کینه عمیق دشمنان را نشان می دهد

هتک حرمت به ساخت قرآن کریم کینه عمیق دشمنان را نشان می دهد