مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-30اجتماعي

سفرهای غیرضروری را از برنامه خود حذف کنید


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از شهروندان خواست تا با توجه به شرایط جوی، سفرهای غیرضروری خود را طی روزهای اخیر به تعویق بیندازند.

- صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه سفر در فصل زمستان همواره باید با در نظر گرفتن موارد ایمنی باشد، اظهار کرد: یکی از ملزومات سفر در فصل زمستان به ویژه شرایطی که امروز در استان شاهد آن هستیم، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و لباس گرم است.

وی با یادآوری اینکه توصیه اول ما به هم وطنان این است که حتی الامکان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: در صورت انجام سفر ضروری در چنین شرایطی، ضمن به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و لباس گرم، حتما از آخرین وضعیت راه های استان کسب اطلاع کنند.

کرامتی در ادامه از اختصاص 120 محل برای اسکان اضطراری در زنجان برای مسافران در راه مانده خبر داد و یادآور شد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان که طبق اعلام سازمان هواشناسی تا چند روز آینده تداوم خواهد داشت، اعضای ستاد بحران استان شامل دستگاه های امدادی و خدماتی در آمادگی کامل به سر خواهند برد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان راجع به روند تعطیلی مدارس در ایام پیش رو، با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید بر تعطیل شدن مدارس اصرار داشته باشیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای غیرضروری را از برنامه خود حذف کنید

سفرهای غیرضروری را از برنامه خود حذف کنید