مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-30بين الملل

اقرار ارتش رژیم صهیونیستی به کشتن یک غیرنظامی سوری


ارتش رژیم صهیونیستی که روز گذشته مدعی نفوذ دو شهروند سوری به جولان اشغالی شده بود، امروز اقرار کرد که این افراد قصد انجام عملیات خرابکارانه را نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه)، درباره تیراندازی روز گذشته در جولان اشغالی سوریه بیانیه ای صادر کرد.

منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی، دیروز، از وقوع یک حادثه امنیتی در جولان اشغالی خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که به سوی یک جوان سوری مسلح که قصد نفوذ به یکی از شهرک های صهیونیستی در جولان اشغالی را داشته، تیراندازی کرده است.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، یکی از این افراد، روز گذشته، آزاد شده؛ اما دیگری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست جان خود را از دست داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که این افراد برای انجام اقدامات خرابکارانه وارد جولان اشغالی نشده اند؛ اما در این زمینه تحقیق خواهد کرد.

همزمان با این اعلام، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت با استناد به تحقیقات انجام شده فاش کرد که افراد مذکور دو شکارچی بوده اند که هیچ خطری برای نظامیان صهیونیست نداشته اند.

بلندی های جولان منطقه ای بسیار مهم و راهبردی و متعلق به سوریه است که در سال 1967 و طی جنگ شش روزه به اشغال رژیم صهیونیستی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقرار ارتش رژیم صهیونیستی به کشتن یک غیرنظامی سوری

اقرار ارتش رژیم صهیونیستی به کشتن یک غیرنظامی سوری