مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-30سياسي

رحمانی: نیازمند مدیریت قوی تر در مسائل اقتصادی کشور هستیم


نماینده مردم تاکستان در ملجس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی کشور نیازمند این است که مدیریت قوی تر در تمامی صحنه های کشور حضور داشته باشد.

- نماینده مردم تاکستان در ملجس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی کشور نیازمند این است که مدیریت قوی تر در تمامی صحنه های کشور حضور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب رحمانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (10 بهمن) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور و مسئولان دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: شرایط اقتصادی کشور می طلبد مدیریت قوی تر و کارآمدتر در تمامی صحنه های کشور حضور داشته باشد.

انتظار این است که سیاست ارزی پایدار و غیر رانتی از سوی بانک مرکزی طراحی شود و به وسیله تیم اقتصادی دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید مبارزه قاطع با تورم، گرانی و افزایش روزانه قیمت ها انجام شود، عنوان کرد: شرایط اقتصادی کشور به سختی به سطح 4 رسیده است و رشد نقدینگی نزدیک به 40 درصد در کنار شوک های ارزی باید مورد توجه قرار گیرد که هشدار تورم 45 درصدی را نداشته باشیم.

همچنین از رییس جمهور می خواهیم که با توجه به شرایط کشور روند مثبتی در مسائل کارگری و اشتغالزایی ایجاد شود، البته بحمدالله آمارهای اقتصادی نشان می دهد که دولت در زمینه های مختلف فعالانه پیش می رود و مساله اشتغال روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: نیازمند مدیریت قوی تر در مسائل اقتصادی کشور هستیم

رحمانی: نیازمند مدیریت قوی تر در مسائل اقتصادی کشور هستیم