مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-30اجتماعي

20 جاده روستایی در زنجان مسدود است


رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از مسدود بودن 20 راه روستایی به دلیل بارش برف خبر داد.

- محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه راه های روستایی به هنگام بارش برف و وقوع کولاک جزو اولین محورهایی است که مسدود شده و یا تردد در آن به سختی انجام می شود، اظهار کرد: بر همین اساس و با توجه به بارش های اخیر در حال حاضر 20 جاده روستایی در استان مسدود بوده و عوامل راهداری مشغول بازگشایی این محورها هستند.

وی با یادآوری اینکه تا به امروز 56 جاده روستایی که به دلیل بارش های دیروز مسدود شده بود، بازگشایی شده است، ادامه داد: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان امکان پذیر بوده، با این وجود از هم وطنان انتظار داریم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

محمدی در خصوص محور دندی – تخت سلیمان نیز با اشاره به اینکه تردد در این محور نیز با توجه به شرایط جوی حاکم، با زنجیرچرخ امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود کولاک در این محور، رانندگان باید با احتیاط کامل از این جاده تردد کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از بارش متناوب طی روزهای آینده در استان خبر داد و با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارش ها در استان از فردا نسبت به روزهای گذشته تشدید خواهد شد، افزود: توصیه ما به هم وطنان این است که قبل از عزیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 جاده روستایی در زنجان مسدود است

20 جاده روستایی در زنجان مسدود است