مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-30ورزشي

پرسپولیس نرخ استقلال را شکست


باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت قسمت VIP ورزشگاه آزادی را از یک میلیون به 500 هزار تومان کاهش داد و نرخ اعلامی توسط باشگاه استقلال را کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی خواهند رفت و هواداران پرسپولیس بعد از 12 هفته می توانند بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند.

پرسپولیس در حالی قیمت سکوهای مختلف را اعلام کرده که نرخ بلیت های این دیدار نسبت به بازی گذشته استقلال و ملوان با کاهش 50 درصدی در قسمت VIP همراه شده است.

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای درباره چگونگی حضور تماشاگران در ورزشگاه نوشت: بلیت فروشی پیکار تیم فوتبال پرسپولیس ایران با آلومینیوم اراک از هفته هجدهم رقابت های لیگ خلیج فارس از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد.

بیشتر بخوانید بلیت یک میلیونی برای بازی استقلال-ملوان/ 6 صفر کمرشکن! تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک چهارشنبه (12 بهمن) در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر می روند و بلیت فروشی این دیدار از ساعت 10:30 امروز (دوشنبه) در سامانه footballeticket.

ir آغاز شد.

طبق مصوبات، برای این بازی 30 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس نرخ استقلال را شکست

پرسپولیس نرخ استقلال را شکست