مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-30سياسي

ارتش ایران متکی به فناوری های داخلی است/همپای مردم در سختی ها


ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ارتش متکی به فناوری های داخلی است، گفت: ارتش در زلزله و دیگر حوادث آلام بخش دردهای مردم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر جلیل شاطری صبح دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: انقلاب اسلامی مختص شخص، گروه و حزب خاصی نیست بلکه برای همه مستضعفان جهان است.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه غرب و استکبار جهانی در فضای رسانه ای به صورت نیابتی علیه ایران هجمه می کنند، ادامه داد: در این راستا جشن های دهه فجر را باید باشکوه تر از همیشه برگزار کنیم.

وی با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در این مسیر قدم برداشته و برای ما یک اولویت است.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه روز پنج شنبه همایش پیاده روی خانوادگی نیروهای مسلح را در بیرجند خواهیم داشت، افزود: روز 12 بهمن ماه نیز رژه موتوری را به مناسبت سالروز ورود امام (ره) برگزار می شود امیر شاطری با تأکید بر اینکه راه شهدا قوام بخش جامعه است، ادامه داد: در این راستا در دهه فجر یادواره شهدا را نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط ارتش در قبل از جمهوری اسلامی بیان کرد: در آن زمان ارتش از نظر لجستیکی، تجهیزات و آموزش به شدت به کشور آمریکا وابسته بود ولی اکنون به محصولات فناورانه داخلی خود متکی هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ایران متکی به فناوری های داخلی است/همپای مردم در سختی ها

ارتش ایران متکی به فناوری های داخلی است/همپای مردم در سختی ها