مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-30سياسي

از درخواست استعفای رییس سازمان سنجش تا اجرانشدن مصوبات سفر رییس جمهور به سیرجان


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: با گذشت بیش از شش ماه از سفر استانی هیئت دولت به استان کرمان، مصوبات سفر در حوزه سیرجان و بردسیر اجرایی نشده است.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: با گذشت بیش از شش ماه از سفر استانی هیئت دولت به استان کرمان، مصوبات سفر در حوزه سیرجان و بردسیر اجرایی نشده است.

شهباز حسن پور در نطق روز گذشته خود(9 بهمن ماه) در مجلس شورای اسلامی از ریاست سازمان سنجش کشور درخواست کرد از مردم ایران عذرخواهی نموده و از سمت خود استعفاء دهد چرا که به خانواده ها قول داده بود نهایت تلاش را درخصوص صیانت از سلامت برگزاری کنکور انجام داده و جلوی هرگونه تقلب و سواستفاده رابگیرد اما برخلاف تصور با وجود قطع دو روزه و گسترده اینترنت، در اولین ساعات برگزاری آزمون علوم تجربی شاهد درز سوالات به بیرون از حوزه امتحانیه و پخش آن در فضای مجازی بودیم.

وی با تاکید بر لزوم حل فوری مسائل و مشکلات مردم افزود: مردم از بازی های سیاسی و دو دستگی خسته شده اند و می طلبد با هر نوع سلیقه یا هر دیدگاه سیاسی به دنبال حفظ وحدت، هماهنگی و آرامش در کشور باشیم و با روحیه جهادی، بسیجی و با تصمیم گیری به موقع و شجاعانه رفع دغدغه ها و نگرانی های جوانان این مرز و بوم را در دستور کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درخواست استعفای رییس سازمان سنجش تا اجرانشدن مصوبات سفر رییس جمهور به سیرجان

از درخواست استعفای رییس سازمان سنجش تا اجرانشدن مصوبات سفر رییس جمهور به سیرجان