مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-30سياسي

برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شوند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی و تحقق جهاد تبیین رویکرد مهم برنامه های ایام الله دهه فجر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صبح دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب برای احیای اسلام ناب محمدی تشکیل شد و امام خمینی (ره) با ایمان به نصرت الهی و پشتوانه مردم رژیم طاغوت را از کشور بیرون کرد و حکومت صالحان را جایگزین حکومت کفر کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: در راستای برگزاری جشن 44 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 25 کمیته تخصصی در استان و 12 ستاد شهرستانی تشکیل شده و همچنین 35 کمیته شهری، 200 روستایی و عشایری و 100 کمیته مردمی سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: شکوهمند برگزار کردن برنامه های دهه فجر یک ضرورت مهم است و این مهم قطعاً با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی محقق خواهد شد و لذا استفاده از ظرفیت های مردمی یک ضرورت مهم است.

خلیلی اضافه کرد: دو رویکرد مهم جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات دولت مردمی سیزدهم در ایام الله دهه فجر مورد توجه همه کمیته ها و دستگاه ها باشد.

وی با اشاره به مناسبت های ماه رجب بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های دهه فجر امسال تقارن این ایام با ماه رجب است و بار از این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شوند

برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شوند