مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-30بين الملل

کره شمالی کتاب مصوری را از هدایای خارجی تقدیمی به رهبر فقید این کشور منتشر کرد


یک وب سایت تبلیغاتی مستقر در پیونگ یانگ امروز (دوشنبه) اعلام کرد، کره شمالی کتاب مصوری را از هدایای تقدیمی به رهبر فقید این کشور از سوی دولت ها و رهبران خارجی از جمله توپ بسکتبالی که توسط سوپراستار سابق ان بی ای امضا شده، - یک وب سایت تبلیغاتی مستقر در پیونگ یانگ امروز (دوشنبه) اعلام کرد، کره شمالی کتاب مصوری را از هدایای تقدیمی به رهبر فقید این کشور از سوی دولت ها و رهبران خارجی از جمله توپ بسکتبالی که توسط سوپراستار سابق ان بی ای امضا شده، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این کتاب مصور 216 صفحه ای شامل تصاویری از هدایای مختلف تقدیمی به کیم جونگ-ایل، رهبر فقید کره شمالی و پدر کیم جونگ اون، رهبر کنونی این کشور است که در نمایشگاه بین المللی دوستی کره شمالی به نمایش گذاشته شده است.

این کتاب شامل تصویری از توپ بسکتبال امضا شده توسط مایکل جوردن، سوپراستار سابق ان بی ای است که از سوی مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در جریان سفرش به پیونگ یانگ در اکتبر سال 2000 میلادی به رهبر فقیر کره شمالی که یکی از طرفداران پر و پا قرص بسکتبال بود، تقدیم شد.

این کتاب همچنین شامل تصویری از یک گلدوزی است که از سوی جیانگ زمین، رییس جمهور سابق چین به کیم جونگ-ایل در جریان سفرش به چین در سال 2000 میلادی تقدیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی کتاب مصوری را از هدایای خارجی تقدیمی به رهبر فقید این کشور منتشر کرد

کره شمالی کتاب مصوری را از هدایای خارجی تقدیمی به رهبر فقید این کشور منتشر کرد