مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-30اقتصادي

تولید 138 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت کرج


شهردار کرج از تولید 138 هزار تن آسفالت گرم از ابتدای سال تا پایان دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان آسفالت گرم در دو شیفت کاری و به صورت میانگین در هر شیفت به میزان 582 تن آسفالت تولید شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان آسفالت تولید شده 94 هزار و 229 تن به صورت مکانیزه و 33 هزار و 236 تن به صورت دستی به منظور لکه گیری در سطح مناطق ده گانه شهر کرج توزیع شده است.

شهردار کرج عنوان کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با اداره بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اداره کل نوسازی مدارس استان البرز صورت گرفته است، کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی در ازای دریافت قیر رایگان از سوی این نهادها، سه هزار و 258 تن آسفالت به اداره کل بسیج سازندگی و هفت هزار و 424 تن آسفالت به اداره کل نوسازی مدارس استان البرز تحویل داده است.

وی خاطر نشان کرد: هشت هزار و 122 تن آسفالت بازیافتی تا پایان دی ماه در مجموعه تولیدات و کارخانجات سازمان عمران بازآفرینی فضاهای شهری تولید شده که در تولید این نوع آسفالت هزار و 202 تن تراشه آسفالت بازیافت و به چرخه مصرف بازگشته است.

به گفته شهردار کرج بودجه پیشنهادی سال 1402 سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج برای پروژه خدمات مهندسی، خرید مصالح و تولید آسفالت (قیر، شن و ماسه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 138 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت کرج

تولید 138 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت کرج